Sidor

onsdag 7 oktober 2009

IRO- Kläder man önskar man fick köpa här hemma...

IRO heter det franska märket jag ramlat över, och vilka kläder dem levererar! Nice verkligen, frågan är bara hur mycket dem kostar och i vilka storlekar finns dem i? *hahaha* Men bra inspirations bilder om inget annat. MEN om ni ser liknande byxor som hon har på sig så snälla hoja till, vill ha exakt sådana!

Åh, helt sjukt hur snyggt detta är, min önskeoutfit!. Jeansskjortan, bältet, byxorna med mina fina skor från din sko/deichmann, och mitt kors-halsband från Day.

Jag skulle nog lägga till en långärmad tight klänning (bas från typ hm) och nylonstrumpbyxor då vädret inte riktigt tillåter denna ursnygga outfit.

Åh, ge mig sådana byxor NU. Kan jag inte få ha dem i min garderob?

Detta skulle jag aldrig kunna bära upp, men en långbent och/eller smala höfter skulle nog lätt kunna få till detta. Snyggt är det iaf!


Samtliga bilder är lånade från IRO Hemsidan.

Vet ni? Jag har hittat min mössa, åh jag är så glad! (den låg under skokartongen från deichmann) och nu ligger den i min garderob. Så nu vet jag och glömmer jag så kan jag läsa det här ;)

Fler inspirationsbilder, för herrar!! I LOVE herrmode!!

Herrmode/ Styling



detta ska vi leta efter till E imorrn, minst två rutiga skjortor! Stickad tröja och en skjorta kanske? ÅH SÅ SNYGGT STYLAT!
Bilder lånade av: Design Scene

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!