Sidor

söndag 25 oktober 2009

Present och en regnig söndag

Idag var en perfekt dag att spendera hemma/på bio/ i ett café, men jag och kusinen bestämde oss för att vara inne i en Galleria. Kista Centrum för att vara mer exakt, och visst hitta vi en masse som var fint! Våra ursprungsplaner var att gå och se Coco Chanel filmen men då några av våra kompisar ville se den med oss inte kunde idag,så sköt vi upp den. Men vi SKA se den :)

Nu när jag kommer fylla 26 år är det dags att spana in antirynk kräm, börjar se lite skrynklig ut tycker jag. Inte som M som har en sån fast hy att man skulle kunna studsa nåt på den *avis* men jag unnar henne det och ger gladligen upp 500spänn för någon bullshit kräm som säger att den ger underverk. Nu har jag verkligen börjat använda nattkrämen också, så dagkrämen som kostar 600spänn får vänta lite. Måste få in rutinerna..och pengarna ;)

Men som sagt vi hittade en massa fint som en del av kom hem med mig idag, skulle ha väntat med att shoppa upp presenter från familjen men jag kunde inte låta bli! ;)
Nya mössan, fake päls/Stickad tröja - H&M Divided

( E sa att det ser ut som om min hjärna sticker upp ur mössan! hahaha, men sen tilla han att jag ser fin ut i den och att jag påminner om Ronja rövardotter, frågan är om det är positivt?)

Vad tycker ni? Jag blev helt kär i den! Sen så fotade jag broscherna jag fick av lillan, dem är så fina!
Broscher- H&M Divided

Tycker hon valde fina grejen!

Det jag fick av min familj vart följande från Gina Tricot...
Superfin semi genomskinnlig skjorta- 149:-

och så fick jag den här super fina västen (149:-)


Så det var min dag, imorgon fyller jag år och E har planerat något...hoppas jag :)

Det blir ingen dagens då batterierna dött och jag ska byta om till mjukisar, imorgon får ni se en istället.

Tack kusinen för en super härlig kväll och för att du lyssnar när jag behöver lätta hjärtat lite!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!