Sidor

torsdag 15 oktober 2009

Cocoo- Härligt!

Hitta denna vackra armband från Cocoo.se, 295:- kostar den.Tror den skulle passa bra på min handled, eller vad tror ni?;)

Men vad jag tvungen att somna i soffan efter matchen? Nu är jag pigg som jag vet inte vad, vet ni vad det betyder? Jo att jag surfar runt och tittar på e-butiker. SKIT, nu vill jag shoppa :)

Gina tricot- Pamela Skirt 299;-

Söt kjol, kanske inte en typisk Pepita-kjol men söt var den!

Gina Tricot-Tanja Skirt- 199:-

Den här snyggingen vill jag testa, helst vill jag att den ska sitta bra på också....

Gina Tricot- Cindy Bag 299:-

Ännu en quiltad väska, men den här än en stor handväska än en bag, skiiiit. Vill ha båda.


Nää nu är det skärpning (tur att jag inte kan kolla på Zara's hemsida), ska nog lägga mig och försöka drömma mig bort....:)

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!