Sidor

torsdag 8 oktober 2009

Hemlighet...

Vet ni, min älskling brukar ha ganska dåliga tider eftersom han jobbar lite med olika projekt och går och lägger sig när han inte klarar av mer. Det brukar betyda att han får dålig dygnsrytm och sover bort dagarna. Nu har jag ett knep för att få upp honom, det innebär ganska mycket skratt för min del och vaknar han på rätt sida så skrattar han också. Och det är att jag använder mig utav vattensprutan! *mohahaha* Så nu fck jag nog, han har sovit i 11h och jag pallade inte tjata upp honom igen. Utan sa bara att jag hämtar vattensprutan, den blev det vattenkrig i sovrummet. Har sjukt ont i magen nu, skratta verkligen med allt jag hade nyss.

Älskar honom så mycket...

Nu är det fint väder och dags för mig att äta lunch! Men innan bjuder jag på en frilla som är nyklippt men ej stylat (har inte ens borstat igenom håret, och luggen mja...den sov jag på hehehe).
Men jag kan visa senare ikväll hur det ser ut när luggen är fin och håret är borstat!
hahaha, vilket min då! Photobooth- vilket mästerverk!

Så nu ska trötta jag få i mig energi med hjälp av mat!

Hörs laters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!