Sidor

fredag 2 oktober 2009

Sushi sushi sushi!

Nu väntar jag på att E ska komma igång så att vi kan gå och äta sushi. Det är ju farligt att äta sushi! Borde komma med en varningsflagga, " alla eder som äter denna gudomliga fisk må lida av suget i flera månader framöver"
Jag måste HA, igår satt E och skratta åt mig och mina cravings. Ville bara somna så att jag kunde vakna till en ny dag och sushi lunch! *insane*

Men nu sitter jag och väntar på min baby, han sover så sött den lilla....*fniss*

Jag har köpt kusinens legging och väntar på ett par som ska komma in till butiken för min skull! :) Jag har nämligen köpt MQ leggings med imitations läder på låren, dem har äntligen fått påfyllning!

Skrev det här för ca 3h sedan, har fått i mig min sushi (äntligen!) och hälsat på E's föräldrar och kollat på bygget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!