Sidor

torsdag 1 oktober 2009

MOhahaha!

Idag var E lite lagom grinig innan han fick i sig frukosten, så då tyckte jag att han förtjänade lite bus från min sida.
Jag bad honom öppna en crossiant-burk åt mig, för jag "visste inte hur man gjorde" hehehe
Saken är att han hatar att bli skrämd och den burken brukar liksom poppa upp när man vridit lite, värre än en champagnekork! Så han öppna den och POFF! Sa den, jag dog av skratt. Jag hamnade på golvet och vek mig av skratt och han såg ut som en tjur redo att attackera. Sen så skrattade han också och insåg att situationen faktiskt var lite kul.

//Mina crossiants blev lite brända på botten....well well Karma! :)

Nu har jag iaf sökt extra på MQ som öppna i sollentuna, kläder är ju min grej. Så håll tummarna! ;)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!