Sidor

torsdag 29 oktober 2009

Dejtplaner

Alltså jag sitter här helt groggy och bara längtar efter att få gå och lägga mig, vet ni varför? Jo för att E körde på sin grej igen, han övertygar mig att gosa ihop mig med honom i sängen mitt på dagen. Inte någon snusk nu utan bara att man kryper ihop nääranäääära med täcket över och så viskar vi. Han gillar att pussa på min kind och tillslut när vi ligger där ett tag så dåsar vi till!! Inte första gången, som tur så ringde min mobil innan jag hamna i djupsömn men fyfasiken vad ont i huvvet man får av att kämpa sig ur en sådan sömn! :)

Men det är mysigt...

Ikväll ska vi till stan och ska käka god mat och sen ska vi shoppa lite, jag letar efter något att ha på mig tills på lördag ( då ska vi käka middag ute med vänner för att fira min födelsedag). Och sen är jag ute efter en viss kavaj som jag ska få av min storsyster :) Åt E ska jag hitta ett par vanliga blåjeans och en stickad tröja. Men nu ska jag försöka få upp min älskling ur sängen innan han hamnar i djupsömn!

Hoppas ni får en trevlig kväll!! ( kan hinner fota vad jag ska ha på mig ikväll)

Dagens Outfit
Japp, detta vart det. Slappt och skönt, med kängor, kappa och nya mössan när jag traska runt i stan och skaffa ÄNTLIGEN mitt nya id-kort. (dock ser jag ut som ett missfoster på kortet hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!