Sidor

fredag 9 oktober 2009

Hårband

Nu när man ska pälsa på sig så mycket, tjocka tröjor och sånt som gör att man kanske inte får fram halsbandet så mycket som man gör på fin middagen eller utekvällen så kan det vara kul att piffa upp sig med ett fint hårband!

tipset! (wishlist)
Alla dessa kommer från Monki och ligger mellan 50- 80 kr


Är helt kär i den här, fin färg och så syns den även om man har så tjock hår som jag har! :)



Tycker dessa är enklare och gör inte så mycket väsen, risken är väl att jag som har så tjockt hår kan gömma undan den men den är riktigt fin!


Den här är fin! Älskar rosetten, den här kommer två:a i min önskelista, fanns ingen stor bild på den på deras hemsida. Kanske är slut på den? *hoppas inte*

Nä nu ska jag googla efter en hårfärg jag vill ha till nästa månad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!