Sidor

fredag 9 oktober 2009

Min dag i bilder

Var jätte dålig på att skriva på bloggen igår och idag detsamma, anledningen var att jag hade bilder jag ville visa upp med kameran var urladdad. Men nu är den laddad och klar!

I förrigår var vi och handla lite, det blev en skjorta, mössa och ett par vantar till E. Jag är så nöjd över att jag fick hem en snygg rutig skjorta åt honom! Ehm, jag menar att jag är glad över att E ville få hem en snygg rutig skjorta :)
Här nedan får ni se vad han fick med sig hem:
Blårutig skjorta- H&M Herr avd, 199kronor (perfekt, nu kan jag låna den också!)


Fake pälsmössa, mysig! 99kronor,

Ett par enkla skinnhandskar


Denna skapelse var dock inte fake, bara 100% äkta päls :)

fast han köpte vi inte hem, har har varit med ett tag :)

Igår gick vi till centrum för att posta lite paket men det blev ett besök till banken. Vi kanske ska flytta, inget bestämt eller bokat men det lutar åt det hållet. Det blir dock inte in till stan som jag kanske hoppats, tar bara en 15min hit från stan men E vill ju inte lämna kära S. Men flytten kanske blir till längre ner på gatan. Då behöver jag hitta fler timmars jobb, ganska stort hem med hög hyra men den är fräsch och fin! *finurlar* Well, vi får väl se om han hör av sig.
På vägen hem kurrade magen högljudt och ledde oss förbi indiern som finns här, dem lagar otroligt god mat och det känns verkligen som om man får "äkta-varan".


Och slutligen så såg jag ut så här igår, vad hände med lystret!? Vad hände med skinande och fräsch look?!

Haha ja kusinen, det verkar som om jag kommit till den åldern då man börjar tänka på ett regelbundet besök hos skönhetssalongen ;)
(jag invigde mina nya pjucks från deichmann, älskar dem! behövde inte be E att sakta ner en endaste gång.)

2 kommentarer:

  1. Men aaaaaaaaaaa! tänk dig när jag skaffar sene lugg då kommer vi att likna läskigt mycket

    SvaraRadera
  2. Lillan: hahaha, ja du det får vi leva med :) Fast vi är ju lika redan så jag tror inte det blir så stor skillnad...fast du är den bättre versionen :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!