Sidor

lördag 31 oktober 2009

Outfits för morrondagen!

Ja nu är man klar med både sin egna outfit och herrens, tog lika lång tid att fixa bådas dvs. aaaaalldeles för lång tid! :)

Killmode blogg
När vi äntligen var färdiga med E's så börjar jag kombinera en massa andra kläder på honom för skojs skull (och för att jag ska slippa gå igenom samma sak IGEN på ett tag...) Så säger E att han kanske borde starta en killmode blogg....både jag och lillan kollar på honom rätt så oförstående. "Du sa vad?", säger jag då. Då förklarar han att nu när han har så snygga kläder och stil att han skulle kunna starta en. Både jag och lillan gapskrattar och frågar om han skulle klara av att underhålla...det skulle ju sluta med att jag skriver två bloggar istället! Han flinar och vet att jag har rätt :) En sak jag är riktigt nöjd med är att han imorrn ska ha på sig sin så HIMLA snygga långa cardigan från Hope, han har ratat den så många gånger och sagt att jag för en gångs skulle gjort felköp åt honom. Men idag bevisade jag honom fel, han är så snygg i den! Äntligen ser han också det! :D

Imorrn kommer ni få se bilder på dem olika outfit'sen och hans och min outfit för kvällen!

Min uppgift för morrondagen är att hitta den här snygga åt honom.

h&m bälte som ha sett för lääänge sen...69.90:- ( h&m herr- online)
SNÄLLA SÄG ATT JAG HITTAR DEEEEM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!