Sidor

tisdag 6 oktober 2009

Träning och städning

Idag har E träning, det var meningen att jag skulle träffa N & M för lite tjejtajm och fika och kolla runt i affärerna. Men då M fick möjligheten att få hem en fåtölj hon ville ha och N var tvungen att jobba över fick jag vara kvar hemma, men det gör inget. Har ganska mycket att göra hemma, ni kanske minns att jag sa att jag kan vantrivas om det är för stökig miljö runt mig? Well det är det nu. Så jag ska storstäda så fort lortgrisen..ehm jag menar min älskling har gått i väg till träningen.

Jo jag vet, vi ska städa tillsammans... men när det kommer till storstädning blir det mycket bättre om jag gör det själv, ylandes till musiken som jag har i min favorit spellista.

Jag kommer säkert bjuda mina grannar på en robot dans mitt i dammsugningen till "Around the world". ( Om katter kunde tala så skulle dem berätta om alla mina fånerier under städmanin..)

Tipset!
Indiska- Klänning 299:-
Klänning
Tänk er denna med tjocka (gröna kanske?) strumpbyxor, varm cardigan och höga skor. Vilka fina kontraster mellan varma tjocka och tunna tyger.

I like a lot, jag är verkligen en klänningsmänniska. Tycker inte att jeans är så värst bekväma men har alltid liksom försökt gilla dem. Men nu inser jag att jag bara ska ha ett par jeans i min garderob och då ska den vara lika bekväm som mina JLindeberg var en gång i tiden. ( Nu är dem sönder och för små). Annars får det vara! Klänningar och alla slags tights däremot, får husera i mina garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!