Sidor

lördag 24 oktober 2009

Min kväll och kläderna :)

Idag hade jag över folk, det var min mamma hennes make och småsyskon ( 3st) och storsyster. Sen kom även E's syster, hennes sambo + deras baby och E's mor och far. Så vi var några som trängdes vid vårat (då kändes det fjuttiga) matbord. Allt blev klart innan första gästerna kom, bara att jag gick runt med blött hår men äsch, vad gör det? ;)
Vi bjöd på lax och potatis och vitvinssås, drack capuccino och åt tårta och sen snackades för fullt hela kvällen. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd men kvällen!! Vi hade mycket skratt och en mycket trevlig middag. Sen när bara min släkt var kvar kom vi igång med brädspelet " Med Andra Ord". Farligt att spela med släkten, det blir dödligt allvar men vi skratta gott åt varandra också. Fick hur fina presenter som helst!

Presenter!

Av E's familj fick jag smycken från Snö of Sweden.

Skinny Rut Small

Sen fick jag ett halsband också!
Mia Pendent neck 90 Frost
( fast den här bilden är clear, skillnaden är väl bara stenen vad jag förstått.)

Av min familj fick jag presentkort på Gina Tricot ( tack!! Jag önska mig det som bara den igår, imorrn blir den en ny kofta! )

och av min lillsyster fick jag ett diadem och tre olika JÄTTEFINA broscher. Tyvärr var det svårt att fota broscherna, då jag inte hittar min kamera. Men så fort jag hittar den så får ni se dem.

En av lillans present: Diademet (spetsrosett)



Och av storsyster får jag på måndag och av baby likaså :) ( jag fyller på måndag som sagt)

Så här såg jag ut under festligheterna!
Dagens Outfit

gammal paljettklänning med fickor -H&M Trend, svarta strumpbyxor och ja det var det! (hade pärlörhängen till och grått nagellack från h&m)
Är ganska nöjd över att jag hittat tillbaka till den här klänningen tror jag är nykär!


Nackdelen med festen är att det blev över en massa tårta...tror ni att jag kommer äta upp det? Jajamänsann!!! *sugen på lite tårta*

2 kommentarer:

  1. hej! såg att du komenterade i makeup artisten gabis blogg. tänkte bara fråga dig om du vet vad hennes mail är, hittar inte den nånstans!!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!