Sidor

måndag 12 oktober 2009

Tankar och funderingar...

Jag och E har pratat om att flytta , vi jobbar ju med eget och så hoppar jag in i butik när det behövs. Men nu känner jag att jag vill börja jobba mer, skickade cv till en butik här i S Centrum men vi får se om dem hör av sig. Skulle iförsej vilja jobba mer än 3h/veckan, men har inte kvar numret till kontaktpersonen men jag kan jobba på mig fler timmar. Blir någon sjuk (och det brukar folk bli..hehe) så kommer jag hoppa in om jag får, så får vi se hur det utvecklar sig. Men jag kan säga att jag håller tummarna, ni får också hålla tummarna! ;)


Well annars då? Jo jag gick till S Centrum idag för att skriva in mig på Sats! Så nu är det gjort, både jag och kusinen är numera medlemmar. Det är ju bara promenadavstånd dit så det kommer nog bli bra många besök!

Dagens!

tröja, kjol & halsband- H&M, topp- monki, strumpbyxor- indiska, glasögon- prada

Så här såg vi ut när vi gick i blåsten, det har blivit riktigt kallt! Nästan så att man ville ha på sig dunjacka men bara nästan :)

E har på sig sin "mellan-jacka" han fick av mig- h&M, halsduk- Zara, skor- vagabond, jeans- Whyred, Jag har skor från Wedins, jacka & mössa -H&m (jacka från Trend 08)
Han har precis klippt sig och jag tycker han ser riktigt fin ut i det. Lite militär och hårt över frisyren men han passar så fint i det! *kär* Nää nu ska jag sluta skriva om hur fin min baby ser ut, förstår om det blir långtråkigt till slut :)

Om 14 dagar fyller jag 26, då är jag närmare 30 än 20....den tanken får mig att hänga läpp. Tiden liksom försvinner utan att man riktigt hänger med. Visst är jag mognare, säkrare och mer ansvarsfull numera än när jag var 20 men att närma mig 30 är en milstolpe jag inte vill nå ännu. Äsch, nu skakar jag av mig dem här löjliga tankarna jag är helt enkelt den åldern jag är på och tiden går och man vinner på saker. Vill inte vara 20 igen faktiskt, men vi får se helt enkelt hur det känns den dagen jag officiellt är 26 år :)
Fest ska det bli, 30 oktober blir det party!

Nä nu ska jag dricka lite thé, min hals fick ta skit i helgen..:)

//En glass funkade bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!