Sidor

tisdag 27 oktober 2009

Nu över till ytligheter...

kan inte påstå att den här dagen är mkt bättre, kan vara för att jag sovit i 4h och inte kan somna om. Har sovit hos systern min och hon har en förmåga att snarka mycket högt, så en sovstund på soffan gjorde inte min ryggvärk en tjänst! Men vad som inte dödar en gör en starkare? :) Jag försöker fokusera mig på positiva saker och det är mycket ytligheter som gör mig glad. Som att jag fått min present från min syster, ska få shoppa lite. Idag om jag inte ser för taskyyy ut så ska jag skaffa nytt id-kort, jag hoppas sminket räddar mig. För varje gång jag ser mig i spegeln påminns jag av scenen ur "Sex and the city"-filmen där Carrie tittar sig själv i spegeln efter allt det jobbiga hon gått igenom.
Jag tror på bättre tider, är en optimist och tror på att jag förtjänar bra saker i livet. Som jag sa till min kära finaste vän M: " Livet måste ha sina svåra vägar för att man ska uppskatta dem goda.."

Well slutskrivet om tråkigheter nu över till positiva saker!

Önske outfit!

Nu har jag inte lagt till en svart tjock kofta till och inte ytterkläder. Men detta kom jag att tänka på rak arm och är lite för trött för att leta runt. Monki-Blus och leggings, Acne- Skor
till detta skulle jag vilja ha mitt fina halsband (har nåt av outfiten hemma då! ;)..)


Nää nu ska jag försöka sova lite, ska få ner påsarna under ögonen innan jag masar mig iväg till systers jobb!

Puss!

1 kommentar:

Tack för kommentaren!