Sidor

fredag 2 oktober 2009

Fynd och snabbshopping...

Jag ska nu föra över pengar till ett konto där jag inte kan röra dem, behöver snåla nu!!
Plus att jag ska börja önska mig saker istället, då min födelsedag närmar sig med stormsteg. 26 år blir denna gamla bloggerskan/studenten/konsulten/ butikssäljare, fast jag har typ fastnat i en ålder. Frågar någon mig vill jag alltid säga att jag är 23år , förutom då det är på ett affärsmöte. Då vill jag helst säga att jag är 30år, men så är det väl alltid?

Iaf, jag gjorde fynd idag. Hittade ett par grymt fina och bekväma skor igår när jag handlade skor till mina småsyskon men hade så bråttom så jag hann inte testa dem. Idag gjorde jag det, efter 2 sekunder visste jag att dem skulle följa med mig hem och ställas iordning bland mina andra skor :D Testade en jättefin kavaj från Kappahl ( KAPPAHL?! trodde aldrig jag skulle hitta fina saker där...men åh andra sidan så närmar jag mig medelåldern..*flabb flabb*)
Sen köpte jag två cardigans för priset av ett på Gina Tricot och ett par strumpbyxor.
//Så storsyster, jag orkade inte frysa mer...;) Men jag behöver ett par till i grått...

Eftersom jag har shoppat en massa åt mina nära och kära..ehm *hosthost*, så fick jag äntligen ihop en värdecheck från Gina nu, så 150 kronor rabatt har jag på nästa köp! (men nu ska det snålas!)

Här har ni mina köp.

Skor- Hösten 09

Deichmann



Dem här jätte snygga bootsen från Deichmann fick min lillsyster i present från mor min, ett kap kan jag säga och otroligt snygga! (hade jag inte haft något liknande hade jag köpt likadana! ÅÅHH älskar skor!!) Kan inte säga priset då hon läser den här bloggen men snygga och privärda!

Häftiga Barnskor
Vår present till prinsessan som fyller 8ÅR igår :)


Coola lite mc-boots över dem, snygga med dragkedja och lite nitar. Inte så hårt mot plånboken, bara 299 kronor.

Dagens Tips!


Lång svart kavaj från Kappahl, 299 kronor. Snygg som bara den, då jag snålar så får jag inte köpa men önska! ;)







Dessa två för 199:-, det tycker inte jag är mycket pengar. Plus att jag verkligen behövde Cardigans, har inga alls. Har iförsej en som jag "lånat" av mamma, så den borde hon få tillbaka :) Dem är oversize och lagom slappa, inte alls stickiga heller. Rekommenderas!

Nu till mina älskade skor!!


Deichmann, bruna boots.


td>


Behöver jag säga mer än vad bilderna berättar? Dem är ultra sköna, prisvärda och helt enkelt lovely! 299;- gav jag för dem.

Slut, för nu ska jag tillaga nåt gott åt mig och min baby!

PS! Tack kusinen för ditt shopping sällskap i luren!DS!

1 kommentar:

  1. Kvinna! du kommer ruinera mig...
    jag vill också ha såna skor!!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!