Sidor

torsdag 15 oktober 2009

Bakning & frestelser

Japp nu är chockladkakan i ugnen och kommer vara färdigt om ca 30min, den ser riktigt god ut! *kurrkurr*
Men nu till annat ;)
Jag har pluggat idag! Känner mig riktigt duktig som pluggade på, ska fortsätta med en till uppgift så att jag är ikapp alla. Har inte hunnit då jag haft för mycket i huvudet, igår kunde jag inte somna eftersom jag hade för mycket som snurra runt och runt och runt och runt (ja, ni fattar) i skallen. Men nu har jag fixat plugget, imorrn är det deadline på bilderna sen fakturering!
*phu*
Ser fram emot morgondagen, för i helgen ska jag styra upp mina födelsedagsfester.
Japp, en för familjen och en annan med vänner.

Vad tycker ni?
Men om ni läser denna blogg....så vad tycker ni? Orkar folk komma hit för en förfest och sen utgång, eller ska man boka bord på nåt bra (=billigt och bra) tapas ställe för att sen gå ut eller ska det vara hemmafest hela kvällen? Jag tycker att förfest är bäst men det är ju en bit hit...well gör era röster hörda! (även om ni inte känner mig) fest, förfest, middag ute för att sen festa? a, b eller c?

Så det blir ingen outfit idag heller, har precis tvättat håret och gjorde en ansiktsbehandling, efter att lutat ansiktet på händerna och småsuckat för mig själv (ja, uppgiften var faktiskt väldigt svår) så kändes det som om ansiktet förtjäna en ansiktsmask!

Tidigare idag läste jag hos Lisa C, om en jacka som jag helt bara MÅSTE HA. Frågan är om den fortfarande kommer att finnas efter min födelsedag. Känns som om det inte kommer att göra det, lön = hjorder av folk som springer för att köpa jackan. Sen fick jag veta av Malin att den jackan är lika underbar som jag trodde!
Önske jackan.

Bild lånad av Malin
Nää nu ska jag fortsätta med en till uppgift, bara att beta av allt. *pustpust*

2 kommentarer:

  1. Sara från Uppsala16 oktober 2009 kl. 09:24

    Var bor de flesta av dina vänner? Skulle det underlätta för dem att ha "förfesten" på en plats inne i stan? Om ja, så dyker det säkert upp fler folk, men det kan bli dyrare för dig...balanser för och nackdelar...blir vädret ruggit när kvällen nalkas så kan det bli färre människor som dyker upp hos dig, om du har förfesten hemma, kan jag tänka mig. /puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!