Sidor

onsdag 28 oktober 2009

Ny dag och ny outfit

På bilden försöker jag visa att jag har mina nitade leggings på mig meeeen, jag ser mer ut som ett pucko utan hållning. Jag bjuder på det ;)
Dagens Outfit 28 Oktober

wedins- kängor, H&M trend- Jacka, H&M Divided- leggings (med NITAR) & mössa, Gina T- Skjorta
Idag var mina småsyskon här på besök, har inte träffat A på jätte länge och det var kul att få se henne igen (vi är halvsyskon och hon bor utanför stockholm) men hon och lillan är bästisar så dem har bra kontakt. Efter någon timme så började E tröttna på tjattrandet, för dem visste hur dem skulle tjattra på! Dem prata så fort att dem inte ens hann uttala orden utan slutade mitt i ett ord och fortsatte till nästa....dem förstod förstås varandra medan jag och E såg ut som två levande frågetecken. Men det var jätte trevlig kväll, bra spontant också! :)

Imorgon ska jag käka lunch med storsyster och sen ska jag på middag med E innan vi drar vidare till H&M för lite shopping! Laddar kameran så att jag kan dokumentera lite ;)

JO, centrum här i närheten har en invigning på nya H&M och dem 100 första kunderna får 200kr i presentkort, jag hoppas jag får tag på ett! Önska mig lycka till, för då får jag mer att shoppa för imorrn kväll. Kanske kan köpa nåt fint som E kan ha på sig :)

JO förutom att jag ska luncha med systern min så ska jag skaffa id-kort (äntligen). Men det där med att ta kort i en automat är en annan femma...gillar absolut inte tanken på det.


PUSS!

1 kommentar:

  1. tack! skorna köpte jag för jätte länge sen, kanske tre år sen :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!