Sidor

fredag 16 oktober 2009

Dagens!

Äntligen en dagen, känner mig som en ny människa! Har tom. sminkat mig, nu ska jag försöka få igång min slashas till man. Han sitter där i sina mjukisar och knappar på sitt tangentbord hehehe..

Ska iväg och träffa M för en liten snabbis vid gallerian, det blir en bokutlåning och en chailatte sen måste hon iväg för att fixa och dona inför imorrn. Då är vi bjudna hem till henne och D som har inflyttninsfest- fast denna gång är det inte 2:a hand utan 1:a handskontrakt! TJOHOO, fast man kommer sakna inflyttningsfesterna...ni får ha en annan anledning till fester hos er! :)

Dagens

Bolero och båda halsbanden- H&M, Klänning- Lindex, Strumpbyxor- Indiska, Ring- Pilgrim
Eftersom jag ska ut och träffa M så ska jag be henne fota mig med ute outfiten också!


PUSS

3 kommentarer:

  1. Det strålar verkligen om dig! Super fin bolero!

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket! :) I like it very very very mucho :) ( ses ikväll!)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin outfit, den såg mysig ut!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!