Sidor

lördag 31 oktober 2009

Glömsk

Vet ni? Jag tror jag börjar bli senil, jag glömmer saker som man INTE ska glömma. Som t.ex. om jag på vägen hem från NY faktiskt mellanlanda i danmark. Jag har inget minne av det what so ever..läskigt faktisk.

Så nu har jag en liten paus på jobbet, har haft riktigt kul. Man märker att många tycker denna dag är speciell, antingen för att man minns dem man älskat eller för att man ska parta och får leka maskerad igen. Oavsett är det väl bra? Själv ska man ju äta god mat med sina älskade och har turen att inte behöva hälsa på någon grav. Har bestämt mig för att köpa nya brills, har haft en sådan huvudvärk på sistonde då jag inte kan ha på mig mina glasögon som jag använder till vardags men kan inte sitta vid datorn utan..jubbit!

Jag är ganska glad att lillan är och hälsar på, hon väcker nämligen E just nu. Annars hade jag varit orolig att han skulle ha försovit sig eller något, då får han stryk :)

Vill lägga upp bilder på bågarna jag står mellan men sitter på fel dator för det, well ni får se dem på måndag! :)

Hörs imorrn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!