Sidor

tisdag 27 oktober 2009

Trådlöst headset

Vet ni? Jag är en tekniknörd och en fotbollsnörd och en modenörd och en datanörd men jag ser det som positiva nördigheter. Vad har ni för nördigheter?

Fick ett trådlöst headset idag, jag är så glad över den! Har velat ha en ett tag, så nu kan jag snacka med mina underbara vänner i timmar utan att fastna överallt med sladden...mjo jag kan tjattra i timmar ;)

Kan meddela att det ser ljusare ut nu, inte helt klart men det är iaf på bättringsvägen. Tror jag skrämde upp mig lika mkt som den andra parten och inser att det finns för mkt att förlora. Livet är för kort för att ångra sig och fega ur bara för att man är rädd. Jag vet mitt värde, jag vet att jag är modig och jag ska inte fega ur nu. Kan inte, för då gör jag bara illa mig själv.

Nog om det, nu vill jag planera en flykt från Sverige med mina tjejer. Vill åka på en weekend till London, så vad säger ni? Ska vi ta en snabbvisit till london? Paris funkar såklart också, biljetter tur & retur ca 200 spänn och sen så vet M ett bra och billigt ställe att bo på i london, Paris får vi leta efter men det kan vi lyckas med ( har du tips om ett bra billigt ställe i Paris så skriv!). Jag behöver komma bort lite och bara ha kul med mina vänner...tack för att ni finns!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!