Sidor

måndag 5 oktober 2009

Läppstift & Sömnlöshet

Har inte somnat ännu! Så himla jobbigt att man somnat när man kom hem efter jobbet, är jätte trött men mina ögon vill inte slockna för idag. Typiskt.
Well well, får vara lite trött imorrn men jag har iaf haft en mycket bra helg! Vi fick tom en kund som vart så nöjd över vår service att hon kom tillbaka 10min senare med en jätte god toscana kaka som tack för bra service. Vi gjorde bara vårat jobb, men hon blev lika glad över den som vi vart över kakan. Sen så kom en annan kund förbi för att hämta linser så berätta hon att hon och hennes tjejkompisar skulle åka till NY i en vecka- Åh jag vill också åka dit! Det sluta med att hon och jag stod och snacka en massa om NY och så berättade jag vad vi gjorde där när vi var där- sen runda vi ihop det med teorin att kvinnor är tåligare än män :D

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med en massa singstar, vaknade lagom hes imorse kan jag meddela. Men det var det värt!

Tipset!
Tänkte bara tipsa om mitt läppstift som jag älskar!



Lancôme-Glamorama 114

Imorrn kommer E klippa sig, det är en frisör som öppnat i Gallerian i närheten av oss. Jag funderar på att klippa topparna och klippa lugg men är fortfarande osäker om det där med luggen.
Vad säger ni? Ska jag låta bli eller ska jag klippa till mig en lugg?

3 kommentarer:

  1. Klipp lugg! Det hade jag gjort om jag vore du ;)

    SvaraRadera
  2. Nja, jag vet inte...du är medveten om att de som har lugg framhäver deras näsor mycket mer än de som inte har lugg? Jag hörde det någonstans och jag måste erkänna att det stämmer. Så om du är stolt över din näsa, klipp lugg. :o)

    SvaraRadera
  3. Lugg, du är superfin i det! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!