Sidor

fredag 30 oktober 2009

Igår och idag

Dagens outfit

Så här gick jag runt i gallerian idag :)
Igår så var jag och E på Vip-kväll ( dvs man OSA:ade till H&M och fick plats ) på H&M drottninggatan. Vi drack skumpa, öl och en cider och så stod E den första delen av kvällen vid trappan och höll i kläderna jag hittade så fortsatte jag trängas och tryckas med alla andra tjejer i hopp om nya kap. Kan meddela att mina höga skor höll på att döda mig när vi gick därifrån! Sen så gick vi andra halvan runt på Herr avd. (där det för övrig var 100ggr lugnare såååklart.) och letade kläder till mister. Nu ska ni få se på bilder istället :)

På väg till stan....

e- "Va? tar du kort?" ( han är så fin i sin nya frilla, tycker jag iaf )

jag- " Okey, ta kort nu då..hihi"

Black is the thing!

Shopping H&M

Armbanden- 99kronor ( tack baby, älskar dem)

Ännu ett armband av E, är osäker på den då det verkar som om färgen släpper lätt. Men den är så fin i färgerna att jag vill behålla den! ( 49,50:-)

Den här klänningen fick jag av storsyster, h&m trend och kostade 299:-

Den här fick jag också av E, älskar färgen! 349:-/ H&M Trend

den här snyggingen hittade jag idag i gallerian, ser ni att den är en rosett på den? Så söt! den bidrog även storsyster till!

Sen fick jag en till klänning med den var för tajt för att jag skulle trivas i den, så den ska bytas ut i veckan. Jag vart helt otroligt bortskämd av E och jag är så glad för gårkvällen. Vi var så utmattade att vi inte orkade gå ut och äta middag utan satte oss i centralen och tog en varsin pizza slice och dela på en läsk medan vi väntade på att lillan skulle möta upp oss. Hon har höstlov och ville hellre stanna hos oss än att åka med mom till landet, förstår inte varför. Vi är ju skittråkiga? :)

Imorgon ska vi ut och äta och ta en drink med vänner, ska bli så kul! Fast jag jobbar också den här helgen så det bli en lugn kväll!
Vad har ni för planer för helgen?

Puss!

3 kommentarer:

  1. Erik ser ut att vara på väg mot sin avrättning, hahahahha!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Klänningen med Rosett, jag måste ha den!
    finns den på Hm trend eller i vanliga hm, du vill inte sälja din?!?!
    im gonna die for it!

    Snälla mejla Micca_90@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Micca! Den finns i vanliga h&m butikerna såg den senast i en butik för några dagar sedan så kolla i din närmaste h&m butik så hittar du säkert den!
    Kan inte sälja den då jag inte hunnit använda den ännu, den ska med mig ut ikväll nämligen :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!