Sidor

torsdag 15 oktober 2009

SKAM!!

Ursch, drabbades precis av en våg av skamkänslor.
Jag höll på att plocka i min garderob och tryckte och pressa in så mycket som den stackarn klarar av (och då ligger alla mina skor nere i hallen) så inser jag att jag har mycket kläder. Sen gick jag till min strykhög och inser att jag har mycket kläder där också...ÅNGEST!
Har jag vaknat ur min shoppingabstinsens nu? Mitt," jag vill ha"-beteende? *hahahaha* Jag har typ bakisångest fast för shopping istället. Så nu vill jag inte ha presentkort/pengar till kläder, jag har insett att det jag behöver är inte mer klänningar, blusar, koftor eller skor...
Så imorrn ska jag ringa min mor och säga att jag inte önskar mig presentkort utan...mja..jag får grubbla på det. E tror jag kommer vakna imorrn och känna att jag inte har ngt att ha på mig igen. Gullungen kanske har rätt men jag hoppas inte på det då jag gärna spar pengar :)

Så även om jag har sett mycket snyggt på sistone så behöver jag faktiskt inte det, får jag pengar över i slutet av månaden så kan jag väl handla nåt...(man kan ju liksom inte bara sluta helt!)
Jag gick igenom garderoben och inser att jag behöver detta:
1.svarta sammetsleggings
2. en bastopp som går över rumpan som kanske är trekvartärmad
3. ett par varma vinterkängor.
Sen är jag set!
Jag behöver inget mer, men det hindrar mig inte från att vilja ha mer men NU, nu ska jag ha mer självbehärskning. (känner mig som Carrie, har en mindre förmögenhet i skor & kläder..skandal!)

Då kanske jag sparar så pass att jag kan klippa och färga mitt hår till nyår hos Corinne & Friends?

PS! Jag är glad att smycken, diadem och väskor inte är på min "får inte köpa-lista"DS!

PS2! Imorrn ska jag och baby ha en date night, vi förtjänar lite romantik! hehe DS2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!