Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Style & home furnishing!

Hehe, jag? Näää...eller?
Jag har ju inrett här och E's pappa är riktigt nöjd, så han kanske överväger mig att ta mig an ett stort projekt! Jag hoppas det, det vore ju riktigt skoj att få åka runt på olika second hand butiker och ikea, mio och kanske auktionering?
Jag har ju alltid haft en öga för design, i alla dess former. Kul med inredning och med mode, dem går ganska mycket hand i hand. Sen att jag kanske får bestämma allt ifrån kakel till vilken soffa vore ju superbt! Mycket jobb, men hur kul som helst!

Jag är iaf nöjd att jag får vara E's, och dockans personal shopper. Nu verkar några fler vara intresserade- men jag är otroligt glad att E tror på mig. Skönt att ha någon som stöttar en och som påminner en om att man faktiskt är riktigt bra, dem dagar man inte kommer ihåg det :)

En sak jag brukar göra är att påminna mig om mina positiva egenskaper, då tror jag mer på mig själv och inser att man är bra! (låter löjligt men det funkar!)

Idag var jag hos prinsessan och firade hennes 7 års ehm jag menar 8års dag ( mäkta trött var jag), grattis min lilla solstråle! Hon fick walkie talkies av familjen, übersnygga stövlar (hon sa det själv!)av mig, Michael Jackson cd-skiva av lillan och Michael Jackson Dvd av E. Vi åt jätte goda muffins och skratta en massa när vi jaga runt varandra med walkie talkies. Bara för att man snart är 26 år (snyft) så måste man inte bli tråkig!

Dagens

(den där duken försöker jag få undan men E hittar den och använder den hela tiden, den är ju för julen säger jag jämnt. Men E tycker inte det spelar någon roll.....)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!