Sidor

måndag 5 oktober 2009

Frukost ( eller brunch)

Nu ligger fortfarande min baby och sover så jag ska sätta igång en riktigt brakar frukost åt oss, det ska bli croissants, äggröra och bacon ,café au lait!




Idag har jag några ärenden, ska reklamera mina nya MQ leggings (dem gick sönder vid sömmen som fäster "skinnet" och tyget samman) BUHU! Men som tur är så hade dem ett par här i närheten och var så trevliga, så jag är ändå nöjd! Sen ska jag förbi Lindex för att reklamera min nya fina väska som har släppt i sömmarna, jag menar har jag maximal otur eller? Tror inte det finns någon väska kvar att få byta till men om dem kanske kan skicka den till skräddaren? *hoppashoppas*
Vet ni vad? Jag hittar inte min nya fina mössa, så nu är det två saker som puff-försvinner här hemma. Åh jag är så trött på mig själv :)

Nä nu ska jag sätta igång med allt, hörs senare igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!