Sidor

söndag 1 november 2009

Helgen har gått och nu blir det planer för en ny vecka!

Ni förstår inte hur lycklig jag är, är så glad över att jag umgås med så fina människor. Jag är så tacksam för er! Hade riktigt trevligt igår och njöt av hela kvällen, förutom promenaden till bilen. Jag LED, mina fötter hade tydligen inte återhämtat sig från i torsdag och sa ifrån på skarpen efter att fått utstå en hel arbetsdag ståendes och sen trånga klackskor. Men som tur var fick jag sätta mig ner och så kom min baby och hämta upp mig. Det gick bara inte...:)

Igår hade jag även på mig mina Pure Hazel färgade endagslinser, (139 kostar dem bara för 10par) och så kände jag mig super fin! Vi åt god buffé mat, drack god spansk öl och hade det riktigt trevligt! Hade tyvärr ingen kamera med mig så jag kunde inte dokumentera den men jag hoppas att alla som tagit kort kan lägga upp på FB så att jag kan visa :) Vi gick sedan till Underbara för att ta en drink, jag fick i mig två champange glas med hallonlikör och det var riktigt riktigt gott!!!

Bilder från helgen!

Jag och kusinen


Jag och vackra Malin


Linserna på- ni får tänka på att det är blixt och att jag gör en superful blick men mja ni förstår!



Mina presenter! I lådan ligger det värsta lyxlådan från Lush, det luktar jätte gott hemma nu, snart ska den få läggas vid badkaret. Längtar tills jag får använda allt!

Nä nu ska jag sussa, ska träffa syster och min kusin imorrn, vi funderar på att gå till ett café som heter "Petite France" som tydligen ska vara mysig. Jag får betygsätta den imorrn då, efter el innan ska jag köpa för presentkortet jag fick av J. Hittade en kavaj på Gina som jag blev småkär i, får se om den finns kvar i butik. Karoline bloggade om den så jag är rädd att den kanske är slut? buhu isåntfall...
den ljusrosa kavajen, har velat ha en sån ett tag nu med den från zara kostade 2 much.

Nu är det sleepy time!

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!