Sidor

måndag 16 november 2009

Fina flickan..

Idag har jag fixat mig fin, jag har iförsej inte orkat fixa håret. Har en bra ursäkt dessutom- sov det mesta av dagen och sen så tvätta jag håret som tar ca 5h att självtorka. Hade lust att föna det torrt MEN så kanske ni minns att fönen är sönder...kaiko....paj... buhu.
Imorrn ska jag kolla på onoff och se om jag hittar något bra, vill ha fön och en locktång. Fönen är till mig och Chewie medan locktången bara är för Chewie..........hehe SKOJA. Till miiig såklart!

En dagens då?

En photobooth bild blev det, suddigt men helt ok!

Jag har kommit in i en period då jag bara älskar blusar och skjortor! Monki har fått in ett par finfina kreationer!

Monki- Blusar

Jinny blouse 400:-

Fiona- 350:-
Den kanske inte ser så speciell ut framifrån, men bak har den en massa volanger!

Well det var allt för idag, den här veckan känns som om det kommer vara en kul vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!