Sidor

lördag 21 november 2009

Barnpassning och trötthet

Imorrn är vi bjudna på fest, en fest som jag längtar till för då får jag fira att Porslinsdockan ska fylla den 26:e hela 26år. Men pga att min storsyster ska ha sin "Avskedsfest/födelsedagsfest" det datumet så har Porslinsdockan sin fest den här lördagen istället. Tyvärr så har jag en hund som inte vant sig vid att vara ensam ännu och ett arbetspass på söndag som gör att det inte kommer kunna bli en långvarig kväll. Men vad jag ska fira henne under dem timmarna jag faktiskt kan det!
Presenten är fixad och jag hoppas hon tycker om den!

Annars då? Jo jag har varit ganska dålig i hälsan och därför inte orkat skriva så mycket, jag hoppas på att det blir bättre men just nu är jag fortfarande i återhämtningsstadiet. Ser inte fram emot tisdag (el måndag för den delen) för då ska jag till läkaren och då kanske jag mår ännu sämre men jag hoppas på att det blir bättre! (eller att jag slipper läkaren). Ibland vill man bara blunda och försvinna, eller åtminstone för stunden men sen inser jag att jag faktisk klarar av allt och att jag är stark. What doesn't kill you makes you stronger- right?

Imorrn kommer lillan hit och ska passa Chewie så att han inte ylar hela kvällen, om han blir helt galen och yla och har sig så ringer hon oss. Det är bra att jag har en sådan bra lillsyster! Han har blivit vår lilla bebis, så hon får öva sig att passa barn eftersom storsyster snart kommer börja producera ;)

Eftersom jag inte har några bilder att dela med mig utav så får ni se vad jag vill ska flytta in i min garderob (förutom den ursnygga klänningen från tidigare inlägg).


WISHLIST!
(samtliga bilder lånad utav H&M shop online)




1 kommentar:

  1. har du varit sjuk? hoppas det går bra hos läkaren.. tänker på dig...

    va söt du är som kallar mig porslinsdockan haha. :D

    jag är så glad att du kommer ikväll, förstår om ni kanske inte kan vara borta till 05 på morgonen men bara jag får träffa dig blir jag glad :)

    ses sen söt! kram

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!