Sidor

måndag 2 november 2009

Lite bilder och sånt...

Det blev ingen "Petite France"- vi letade överallt efter klänningen jag ville ha så tiden flög förbi. Tur att jag har en kusin med mycket tålamod! Vi gick förbi Zara en sväng och så hittade jag inte heller den klänning jag ville ha, det var som om jag hade shoppingförbud! Inget hittade jag som fick mitt hjärta att bulta två ggr på Gina heller, så mitt presentkort är fortfarande intakt, jag klagar inte. Kommer säkert att hitta något där. Kanske inte var på humör? Till slut så hittade jag klänningen, men då hade någon smetat smink över framsidan. Så det blir en tvätt innan jag använder den känns lite tråkigt men värre än så vart det inte för mig. Däremot fick min kusin en tråkig upplevelse när vi sagt hejdå. Hon gick på bio med M och såg MJ filmen, efter gick dem och käka på Mcdonken. När dem ska gå hem inser kusinen att hennes väska är borta, någon snodde alltså den när hon åt!!! *morr* Så jag är glad att det värsta som hände var att klänningen hade en fläck än att få uppleva nåt så kränkande som hon fick. Stackisen!

Så här såg jag ut idag...


och så här glad var E när vi hade shoppat klart i torsdags, min sötnöt!

En romantisk middag för två..pizza slice och en pepsi :)
Imorrn ska jag höra av mig till en kennel och säga om vi är intresserade av hennes fina vovve, inget är ännu bestämt så jag berättar imorrn om vi blir med hund eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!