Sidor

måndag 23 november 2009

Mina nya glasögon!

Har beställt hem två bågar till mig, samma modell olika färger men bara en kändes helt rätt! Jag tror jag är lite förälskad! ( Innan ni frågar mig om jag verkligen behöver ett par TILL så, ja! Detta är för terminalen, nu slipper jag huvudvärken. )

Vasuma- Diamondback

Färgen heter BDO, den är ganska cool va?
Ni får inte se den på eftersom jag ser för tasky ut idag och orkar inte sminka upp mig. Imorrn kanske när jag fått i mig mat och är glad igen :) Känner mig lagom ynklig nu när min mage inte har fått i sig någon mat, vatten mättar inte! :(
(ingen konstig bantningskur bara läkarens ordinationer, imorrn får jag äta igen!! *räknar ner*)

Idag har min kära storsyster hållt mig sällskap, fick t.o.m spela kort! Min favorit syssla som jag inte får göra så ofta då ingen i min omgivning gillar att spela... Sen satt vi och snacka en massa, hon flyttar till Växjö i slutet av den här månaden så det känns skönt att få ha lite tid att prata och umgås innan hon åker...

Nä nu ska jag försöka vila lite är helt utmattad och har en huvudvärk som heter duga!

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!