Sidor

måndag 16 november 2009

TIPS

Jag är så tacksam! Söta M gav mig en bodyloation till födelsedagspresent, den är helt otroligt bra! Dofta underbart och har ekologiska produkter till ingredienser. Så vad heter denna wonder product?

Raspberry Blossom- Björk & BerriesDetta är deras beskrivning:
"Vårda och återfukta din hud. Mjukgörande body lotion med 100% naturlig doft av fruktiga svenska skogshallon, rika på C vitamin. Ekologisk odlad rapsolja och ekologiskt rött te, rika på mineraler och på antioxidanter, ger näring och en återfuktad sammetslen hud. Fri från parabener."

Kan meddela att jag är hooked! Kommer köpa duschgelén och bodybuttern också- tack finaste för en grym present!

2 kommentarer:

  1. Björn & Berries??
    eeh, nej tack. Vill inte vara skyldig till massbjörn-slakt ;)

    hahahaha
    förlåt för att jag är så tråkig!
    puss

    SvaraRadera
  2. hahahaha, får skylla på att jag var sjukt trött när jag skrev det! hahaha, plus att Chewie titta på mig när jag skrev det- han liknar ju en liten björn! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!