Sidor

torsdag 12 november 2009

Cravings- CHOKLAD!

Jag har varit sugen på choklad under tre dagars tid! Har dessutom haft min "period" och då är suget enormt! I förrigår så vakna jag att jag bara var tvungen att ha, då smyger jag mig upp till köket eftersom jag sparat en halv mini delicato boll. När jag öppnar kylskåpet så är den INTE DÄR! Jag marscherade direkt in till E och skällde ut honom till max- åh vad arg jag var! Sen när jag vakna dagen därpå så la jag mig nära honom och bad om ursäkt. Han bara skratta åt mig, man ska inte komma emellan mina cravings då. :)



Nu är jag fortfarande sugen, så jag ska nog ta och traska till vinn och köpa något gott. Jag är värd det, säger vi ;)

Åh nu blev jag sugen på choklad med ett glas rött, snacka om att ha laster! hehehe

En fråga bara, brukar ni kunna fantisera upp ett scenario och sen skratta åt det som om det har hänt? Säg ja för jag blir annars orolig för mig! Jag åt risgrynsgröt till frukost ( här är det jul året om) och när jag skulle leta efter kanelen så råka jag ta cayenne peppar- ganska så lika i färgen. Men innan jag hinner strö lite på gröten inser jag att det är fel, då ser jag hur jag häller upp och tar en första skopa av den GOOOODA gröten och sen ser jag typ min min och hur äckligt det är. Då satt jag där och skratta åt mig själv....är jag störd? ( säg nej)

Nä nu ska jag handla, sen kanske jag tar ut chewie igen- älskar att gå på promenader med honom. Känns som egentid då, jag och min lilla björn!

1 kommentar:

  1. fyyyy vad sugen jag blev på choklad nu. inte ok att lägga ut sånna bilder :D haha

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!