Sidor

måndag 30 november 2009

Har varit dålig...

på att blogga om vad jag har fått hem på olika shoppingturer så jag tänkte presentera er för några nyheter :)

Monki- T-shirt / Top Ine
En outfit bild- där jag har på mig en ny t-shirt från Monki

jag skulle precis säga nåt när E tog bilden, visst har jag fina matchande strumpisar på också? ;)
kostar 180;-

Accessoarer från H&M


Armband- pärlor, glitter och genomskinligt

69.50:-

Dataväska- krokodilmönstrat så himla snygg!! (finns även i chockrosa)


dataväska som är chic och har bra fack- 179:-

Gina Tricot -Halsband & flätat bälte

Det vart av en slump som jag hittade den, den hängde där bland andra halsband helt ensam av sin sort så jag adopterade den.

den kostade 129:-

Enkelt flätat bälte- att ha till allt!

149:-, fin fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!