Sidor

onsdag 18 november 2009

H&M Klänning ska flytta in i min garderob

Har testat den här klänningen på H&M här i närheten med söta B:a, hon hittade en ursnygg blå klänning som hon fick med sig hem (hade hon inte gjort det hade hon fått mycket skäll utav mig, för hon var dunder snygg i den!).

Själv blev jag helt nerkärad i den här klänningen:

199:- På nätet men i butik kostade den 299:- ( ska det vara så?)
Lika snygg i verkligheten som på bild, man får värsta snygga silhouetten!

Idag köpte jag med mig nagellack från Isadora och nosestripes från Nivea. Nagellacket är ljuslila metallic, inget som jag brukar köpa men mitt hjärta slog lite snabbare när jag såg den. Ska ta kort på den imorrn så att ni får se den och resultatet. Den var med deras "Wide brush", super smidigt var den! Man svepte bara på den en gång så täckte den hela nageln och så torka den snabbt. Vi får se hur länge den håller också- det ska jag återkomma med också!

1 kommentar:

  1. Den kostar 199 numera. Så köp köp köp!
    Skulle vara jättefin till nu på lördag ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!