Sidor

tisdag 3 november 2009

kommentarer...

Ni får mer än gärna kommentera mer mina kära vänner :) Vill veta om ni tycker om det jag skrivit eller om ni inte håller med osv...Kommentarer uppskattas mycket!
Idag fick jag veta något som skakade mig, som fick mig att inse att jag vill finnas för personen i fråga och som vill visa att jag alltid kommer finnas där. Men det påminde mig även om vad jag har gått igenom, hur jobbigt det har varit och hur jag alltid kommer bära med mig det. Men efter några tårar och en hampus som höll mig sällskap innan herren ihuset kom för att trösta mig så lugnade jag ner mig och pusta ut efter känslostormen.

Jag förväntar mig inget annat än att jag för alltid ska komma ihåg dig.

Imorgon ska beslutet vara gjort, imorgon får jag veta om min bebis ska komma hem till oss eller om det blir hjärtesorg. Jag hoppas på första, jag behöver en lurvig bebis som följer med mig på promenader :)

1 kommentar:

  1. God morgon! ÄNTLIGEN kommenterar du på min blogg så jag kan hitta hit:) Var länge sedan jag kikade här och kom ju inte ihåg adressen. Får nog länka till dig på min för min egen skull hehe. Sandy ska på 25 års fest så hon visste inte om de blir kvar där men vi skulle ringas och skulle hon ut ska vi självklart skaka rumpan;) Jag ska skaka oavsett så bara att hålla en nära nära kontakt på lördag kväll;) haha PUSS

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!