Sidor

söndag 22 november 2009

Regn regn och åter regn...

Missade det fina vädret helt i lördags då jag sov bort den, hade fått njuta av den om jag tagit morgonpasset med Chewie men jag fick sova vidare och kom inte ut förrän vid 15 och då ja då var det redan mörkt ute. Tack baby för att du orkar ta ut honom medan jag sover vidare, jag förstår inte hur jag kan vara så trött igen. Ska till Apoteket imorgon och köp D-vitaminer, behöver den där boosten som min kropp är byggd utav. Är ju skapad för Chilensk väder (dvs. sol) och nu när solen är borta får min kropp ingen näring! ;) Borde använda den här förklaringen till en sista minuten resa mot florida/thailand/chile/osv.osv.
Anledning till att jag snackar om väder och Chewie är att jag fått gå ut med honom nyss och inser att jag verkligen verkligen veeerkligen behöver gummistövlar. Inget som är trendigt direkt men ett nödvändigt måste, då borde man väl investerar väl?

Tretorn- Gummistövlar

Tycker den här är så söt! Men vet inte om jag vill ha högt skaft.

Här har vi bättre skaft och en färg jag inte kommer tröttna på,
börjar gilla petrol/blå mer och mer. Fodrad dessutom!


Här är det tröttnadsvarning MEN hur roliga är inte dem här? Silvet/metallic så dem lyser upp när en bil kommer i mörkret, extra bra med reflexer på skorna! ;) Dem är också fodrade.


Imorgon kanske jag får en dålig dag då jag inte får äta något på hela dagen, en sak jag måste göra innan läkarbesöket imorgon. Tycker det är plågeri men jaja, vad gör man inte för att få svar? Inget allvarligt men jag är villig att testa. :)

Så säg nu vad ni tycker! Rosa, petrol eller silver? Vill ju köpa några asap!

PUSS!
(imorrn kan jag visa vilka bågar jag står mellan)

4 kommentarer:

  1. De rooooosa såklart :) plus att högt skaft är the shit. perfekt i skogen, kan man gå i lite högre gräs å gummistövlar skyddar mot ormbett ;)

    SvaraRadera
  2. Sara från Uppsala23 november 2009 kl. 19:32

    Hunter har ännu fler färger att välja bland...jag har höga babyrosa Hunter som är alldeles uuuuunderbara att hoppa i pölar med, när man är ute med hunden. I love my Hunter!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du ska köpa de silver färgade

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!