Sidor

måndag 16 november 2009

Bortskämd!

Dessa dagar som gått har jag blivit ordentligt bortskämd, E har nämligen bakat scones till frukost igår, fixade lunchen också. Dagen innan fixade han frukost och idag med- det var ägg med bacon båda dagarna. Själv har jag känns mig lite krasslig idag så jag har nästan sovit bort dagen- men efter att fått sova efter lunchen (som erik förberett) så fick han igång mig med en långpromenad runt elljus spåret som finns i närheten. Jag gick en rask promenad med Chewie och E joggade, så möttes vi halvvägs och då fick Chewie springa med E och jag fick gå själv.

Nu är det min tur att skämma bort honom lite. Så jag ska kirra maten och köpa medicin till honom, vi är rädda att han är lite känslig mot hundpäls!! Så vi ska testa en nässpray. Ni får hålla tummarna att det inte är Chewie- vi älskar honom så!

Jo, idag fick jag dessutom veta att vi kommer få värmegolvet fixat i badrummet OCH att vi ska få igång badkaret!! WIIHOOO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!