Sidor

fredag 4 september 2009

Päls skor och underkläder...

Ja, nu har jag fått hem min älskade fake-pälsjacka, min sen höstjacka/vinterjacka. Har jag råd (genom att vinna på lotto) så kanske det blir en till höstjacka men bara kanske.
Annars så gjorde jag ett riktigt kap idag, bh & trosa- kampanj på Lindex. 50:- rabatt plus att jag hade valfritt plagg 30% rabatt på bh:n, så jag betala ganska mycket mindre än vad som var tänkt.

Underkläder från Lindex



199 tror jag den här kosta, knäppning fram..

Übersöt trosa till...

så ser hela set:et ut :)

Sen fick jag hem mina sköna kilklackskor som jag ska premiär använda imorrn. Får se hur sköna dem är efter 9h arbete...


Helt ärligt, dem här skorna...känns som om man studsar sig fram. Man liksom går på moln! Inte alls lika jobbiga som dem andra skorna jag köpte. Men jag älskar dem lika mycket ;)

Nä nu ska jag mysa framför tv:n för imorrn ska jag upp tidigt.

PUSS!!

2 kommentarer:

  1. guuuuuud vilka snygga skor, blev helt in love!
    Vart har dom blivit köpta och hur mycket kostade skönheterna? tacksam för svar
    xoxo

    SvaraRadera
  2. Hej Linnea!
    Jag köpte dem på Din Sko och dem kostade 499kronor. Dem är jättebekväma. Så du gör ett riktigt bra köp!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!