Sidor

söndag 20 september 2009

Min helg!

Denna helg har inneburit mycket skratt och gråt (gråt från min sida då jag blivit väckt alldeles för tidigt)...


Mina småttingar...el dvs. mina småsyskon

Har haft småsyskonen över hela helgen, dem kom hit redan vid tre- då satt storsyster igång brunchen. Amerikanska pannkakor, ägg och bacon och té. Sen så satt kidsen igång ps2:an och spela fram tills middagen var serverad. Då slavade jag igen, det blev tacos till middag-såklart :) På kvällen satt la vi oss alla tillrätta på sängen och kollade på ice age 3 (jag..igen), en efter en somnade till. Den enda som höll sig uppe var lillan (15åringen), då vaknade jag till av att L sa att hon behövde gå och lägga sig. Både jag och lilla satt igång att byta dem till pyjamas och se till så att dem borsta tänder och lugna ner den hetlevrade M från att tjuta högre :)

Dagen efter var jag vaken då M vaknade- han såg till att alla i huset hörde honom. Då kom det tårar ur ögonen kan jag säga, bara att sätta igång frullen! Sen kom E's kusin på den allra bästa idén om att gå ut och plocka svamp, så då satt jag igång att baka scones så att dem fick i sig lite fika innan dem åkte iväg och letade. Medan dem plockade svamp (bryr ni ens er?..hehe) så städade jag , för det var som om en tornado hade varit här- huller om buller och en massa grus!?

lille M, visst e han cool? Han älskar sin basker btw..

När dem kom hem satt jag igång middagen, då drack jag och E lite styrkedroppar ur vinets nektar :) Sen satt vi oss alla framför superman returns och åt godis och popcorn, sen somnade alla en efter en- utom lillan såklart :) Vid 22 låg småttingarna och sov och jag dunsa in i sömnen vid 23- lillan kämpa vidare :)


såsåså VACKER! lillan....fast snart är hon inte liten längre...hm..men för Mig kommer hon nog alltid vara det :)
Mellan allt detta hann jag faktiskt shoppa lite, det blev smycken och nagellack. Jag är riktigt nöjd måste jag säga:

Halsband med en massa hängen bl.a. pärla, ballerina skor, hjärta osv.

29.90:- H&M- ett kap!

Långt hängsmycke

49.90:- på H&M såklart ;)

Sen blev det nagellack...syns inte så bra på dessa bilder men.,,

lila/brun

grå/glitter/svart
Från H&M båda två, satt på mig den lilabruna; så ser resultatet ut

vissa vinklar mer lila än bruna och i andra brunare..

Fick på mig kläder också :)

Fredags:

H&M- Jeans skjorta, strumpbyxor, Wedins- Skor, Lindex- Väska, Scarfen kommer jag inte ihåg just nu...
hm, dålig vinkel på bilden ser ut som om jag lutar ut magen...så tjock e jag faktiskt inte ;)
Men detta hade jag iaf på mig, den skjortan kom förresten med h&m påsen :)

Nå mer som kom ut h&m påsen var den här jackan E har på sig, snygg va? :)


H&M- Jacka, Whyred- skor och jeans, Zara- Halsduk, Affliction- Tisha


sötnosen! Hon har så bestämda åsikter om hur hon ska klä sig, jag tror hon kommer bli en framgångsrik kvinna :)

Dagens:

H&M - Blusen ( kom med h&m påsen), halsbandet, Cubus- Strumpbyxor och pälsvästen, Lindex-sammetskjolen, väskan och bustiern, Wedins- Skorna

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart inlägg! Fina bilder btw... ;)

    SvaraRadera
  2. Oj vad VACKER lilla Jennifer är!!! Hon har ju blivit rena rama skönheten!

    SvaraRadera
  3. mmm, jag vet! Min lilla prinsessa, hon är både vacker utanpå som inuti...och hon sjunger otroligt fint!

    SvaraRadera
  4. någon tycks använda sin "men-när-ska-jag-använda-den-här"-halsduk ser jag ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!