Sidor

måndag 14 september 2009

Önskeönske!

Min önskelista blir längre!
Jag testade denna underbara fina varma jacka, en sådan behöver jag nog. Den var både kvinnlig och funktionell, den här kan jag åka pulka med mina småsyskon! (yeah right, snarare att mina småsyskon kan åka pulka med mig hehehe)

H&M Parkas Jacka- Militär grön.

Jackan kostar 599:-
Den här bilden gör inte färgen rättvisa direkt, den är mer militärgrön än mossgrön. Superfin!



Lindex har lyckats med finfina smycken iår, denna snygging är en av mina önskehalsband!

Kedjor- Lindex


Shop Online bild, 129 kronor. Fint till tisha och till festblåsor :)


Idag har jag på mig detta:



Mina mjukisleggings med gubbskorna från deichmann och halsband från mq och boxtröjan från H&M. Till det hade jag min lindex väska aka Wang kopian.


I Lördag festade jag i detta:

Min nya boxtopp i guldskimmer från H&M, med armband och halsband från h&m, leggings från monki och mina kilklacksstövlar från din sko.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!