Sidor

lördag 12 september 2009

Kallt?

Nu vill jag att det ska bli kallare, jag är egentligen en sommar och sol människa men nu är jag trött på det här mellanvädret.
Antingen ska det vara stekhett eller så får det börja bli höst, men att det ska vara semivarmt- nej tack :)

Jag vill ju börja använda höstkläder nuuu...

"Nithalsband" Från H&M, 99kr


Det här fina har jag köpt på H&M, ska nog användas i helgen. Eftersom jag sitter hemma och jobbar för det mesta så blir det inte av att jag använder den...men i helgen ska vi ut och skaka!

Boxtröja, H&M

Se så har jag denna fina ting i garderoben, skönt med en boxtröja som är varm och mysig. Var sugen på en i grått men så fanns den här finingen i rätt stl, kunde inte låta bli. Får önska mig en grå tjocktröja istället, eller en cardigan! *finurlar*

Sen köpte jag en present till min darling, han har ju ingen "mellan-jacka" (jag brukar säga så av ngn anledning) dvs en höstjacka som han bara kan slänga på sig när han ska till träningen.

Höstjacka till kille

Höstjacka el "mellan-jacka", som han kan varva med :)
Sen så letar jag efter en perfekt jacka till honom, i skinn med foder. Lite pilotmodell kanske?
Annars får denna duga under tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!