Sidor

torsdag 24 september 2009

WoW, vilken chock att hitta snygga pumps till bra pris!

För det var just det jag gjorde, några vänner till mig gick nämligen in på Belles shoes medan jag och kusinen gick till Åhlens för att äntligen få hämta upp mina byxor :)

Belle Shoes- Pumps

399 kronor....ett kap för denna design! Finns i en till färg, kolla här

Och titta på dessa!
Belle Shoes- Kängor med mudd

Gissa priset...kom igen, gissa bara! Okey, 399 kronor...gissade du rätt?

Så detta är med i min wishlist, så systeryster och alla ni där ute...dessa är mina drömmar :)

Nu ska jag bums till sängs, men imorrn ska jag berätta om vad som hände på Åhlens. Kan säga att det vart en massa tjafs och att jag var nära på att ringa huvudkontoret för att klaga! Men som tur har dom en otroligt duktig tjej som jobbar på informationsdisken. Hon visste vad service var! :)

Tack för detta, hörs imorrn igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!