Sidor

måndag 28 september 2009

Kolla inte in monki!

Om du inte är redo att spendera lite pengar :)
Jag ska lägga upp tipsen antingen senare idag el imorrn! Det enda jag tänker på just nu är att jag ska befinna mig hos käftis imorrn, 11.30 ska jag plågas och sen ska jag betala multum för det också. Borsta tänderna och använd tandtråd kära ni!! *rysningar* Ni vill inte plågas som jag kommer få göra imorrn, två sprutor brukar det behövas dessutom. Jag som lider av världens nålfobi ( men ändå så överväger man en tatuering??!) och behöver fokusera på annat. Så därför blir min blogg en bra sätt att tänka på annat :)

Var förbi Gina idag då jag behöver lite fler tjocka och varma tröjor, hittade två men en var sönder och var den sista i M så jag ska se om jag orkar hitta den imorrn.

Svart grovstickad cardigan- 199:-

Lite äggformad med stora knappar och axelsömmen går längre ner på armen. Hög mysfaktor! Sen så köpte jag trepack utav fake pärlörhängen.

H&M Kikade jag förbi, blev så himla förtjust i denna mössa men även i en grå cardigan.

Ni får ursäkta den sämsta kvalitéerna på mina bilder, men kameran var urladdad och då tar man till sin skräpdåliga mobil :) PSSssss, mössan följde med hem, såklart!

Appropå mys...så hade jag mina myskläder på mig.

en gammal ärvd utsliten cardigan - zara, svart lång trekvartärmad topp och mina gråa sammets tights , halsduk snodd från E herr avd.- H&M skorna från Din sko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!