Sidor

måndag 7 september 2009

Så dåligt!

Att jag slarvar med dagens...jag måste ju bättra mig!! Vet själv att jag kan bli irri när jag inte hittar någons inspirerade look, alla har vi olika preferenser men det är ju alltid kul att se :)

Jag slarvar med bilder det är iaf sant, ska se till att ha med mig en hyffsad kamera. Min mobil är mycket bra saker UTOM en kamera :)

Fick ett mail idag om en biokväll med en bunt tjejer, låter super kul. Dock har jag lovat min mor att vi ska se den- hon älskar tjejfilmer. Tror jag fastna för action i ren trots..:)
Så mor, syster och moster ska se den...sen om jag kan övertyga kusinen att joina vore det 10ggr roligare. Då kan vi båda gömma oss under våra jackor när det blir alldeles för pinsamt-sliskigt-nevergonnahappen-intherealworld. :)

En film jag Verkligen vill se är:

The September Issue



Några fler som vill se den?

Har haft världens längsta sovmorgon, nu ska jag få i mig frukost!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!