Sidor

måndag 28 september 2009

Laga mat och en lat pojkvän :)

Idag ska jag fixa en god måltid till min mycket lata sambo, han ligger just nu hopkurad under täckena och tittar på tv. Det är kul hur olika människor kan vara men ändå känna att man hör ihop. T.ex är han väldigt slarvig medan jag går det pedanta hållet, jag mår jätte dåligt när det är stökigt eller skitigt medan han inte alls tänker på det. Han älskar att programmera spel medan jag tycker det är jätte tråkigt att spela spel (förutom singstar & guitar hero hehe) Så när han behöver någon att bolla idéer med får han sig ett gott skratt när jag ska hjälpa honom komma på någon bra spelplan..men jag bjuder på det! Vi har under åren som gått blivit oumbärliga för varandra och kan inte sova gott om inte vi kramar om varandra till sömns och det är värt alla våra olikheter :)

Jag hoppas vi fortsätter så här men livet har lärt mig att vara en cyniker...jag älskar honom just nu och han älskar mig just nu och det räcker för mig. Framtiden bär det framtiden bär :)

Nu laga mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!