Sidor

tisdag 15 september 2009

Tävlings dags!

,Så ja, nu ska vi tävla om fina underkläder. Jag skrev tidigare om underkläder och vilken svaghet jag har för dem nya från lindex- så nu kan vi alla tävla om ett set från det allra finaste just nu.

"The In Between Collection"-Lindex.

Nu är det så att vi kan tävla om ett presentkort hos bloggerskan Kelly, hon tävlar ut 5st presentkort så man har ju en chans! Kika på hennes blogg för att se hur du kan tävla om ett presentkort. Tävlingen avslutas på fredag så om du ska hinna så kika nu på en gång :)

Åh vad kul det skulle vara om jag fick vinna, då kan jag äntligen ta hem ett set!

2 kommentarer:

  1. Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Stort grattis då du är en av mina vinnare till Lindex tävlingen! :-) Maila kellyblogg@hotmail.com med namn+adress så skickas din vinst till dig!

    Kram Kelly www.kellybiddle.se

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!