Sidor

onsdag 16 september 2009

Hund....

...har inte fått svar angående vovven och övertalningskampanjen fortsätter. E vill inte ha hund, men vill att vi passar en vovve. Men jag vill inte passa en vovve, jag vill ju ha en till familjemedlem som inte innebär att föda baby :)

Sen så är jag lite besviken över att jag inte hann göra allt som skulle göras idag. Som att hämta upp mina byxor från åhléns, tänk om nån tar dem?! :(

Annars då?
Jo överrasknings middagen gick som smort, god mat trevligt sällskap och många skratt. Kan säga att jag kommer blir dödshungrig imorrn bitti...blir alltid jätte hungrig när jag ätit ordentligt till middag. Eller nu har jag inte ätit ordentligt...jag frossade i mig all god mat..
Men helt ärligt...det var riktigt gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!