Sidor

fredag 4 september 2009

Jag kallar det för flyt!

Idag har vi varit och kollat en massa fina bågar från många olika märken. Fotat en massa med det ska ges till kund, sen åkte vi in till stan för att ha möte med vår kund om hur hemsidan fortlöper och jaa.....en typ presentation utav produkten. Det gick mäkta bra och vi är riktigt nöjda, nu ska vi bara fortsätta jobba och båda är riktigt taggade!

Efter att vi lämnat mötet insåg vi att vi inte skulle hinna äta middag och att hämta ut bio biljetterna var försent, så vi prioriterade en god middag vid en indier på söder. Vi beställde otroligt god mat och det var väldigt mysigt! Väl där kollar vi på klockan, då kommer jag på att filmen går på söder också- men om det var 21 eller 21.30 var den stora frågan. Vi traskade dit för att se om vi hade någon chans för plaster. Väl där kön grymtar E om att han inte är så sugen på bio och jag gör hundögon för att han hade lovat (att det spöregnade ute och att vi var dygnsura gjorde inte saken bättre).
Vår konversation:

E: Men jag vill inte...
P- Jo men snälla?
E: Kan vi inte åka hem istället och titta på film hemma?
P- Åk hem du då...jag vill verkligen se om vi får platser..
E: Okeydå..men inge popcorn...hehehe Och jo, det måste vara bra platser!

Väl inne i kön
P- Oj, bara 30 platser kvar...tickar ner för varje minut..
E: Glöm inte, det ska vara Bra platser...
P- Vad menar du med bra platser då? Jag blir nöjd så länge vi sitter tillsammans..
E: Nääänää, bra platser är i mitten av en rad och gärna långt bak
P- Ja men då e vi ju körda...
E: Hehehe...precis...

Väl framme:
P- Finns det möjligtvis två platser bredvid varandra?
Kassör: Hm...det finns två platser i rad 8 mitten..
E och Jag stirrar på varandra...stirrar på kassören..
E- Vad menar du? *chocktillstånd*
P- Ja..menar du typ att rad 8 är mitten av alla rader el?
Kassör: Nej jag menar att det finns två platser bredvid varandra på rad 8 i mitten av den...
P- WOW!! Vi tar dem!!
E: morrar.....hur stor var den oddsen.....*mummel mummel*

Ja, det var min lucky day enligt Kassören och jag fick dessutom popcorn, cola OCH choklad! *proppmätt* Man dricker ju 3 klunkar, tar 1 näve popcorn och får hem chokladen...för filmen var GRYM! District 9- 4/5 i sci-fi betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!