Sidor

söndag 6 september 2009

Gårdagen...

Sov jag tre och en halv timme...sen gick jag nästintills gråtandes till jobbet. Anledningen? Jo min tand värkte så otroligt, hittade inga värktabletter så jag kunde inte sova. Tillslut fick jag nog så klockan halv fyra började vi leta efter värktabletter över HELA huset. Hittade dem tillslut vid fyra och jag somna halv fem...
Kommer hem efter en heldag i butiken, trött som ett as men har en match att se fram emot..såklart! :) Då säger E att vi kan åka hem till G för att kolla på matchen och käka pizza.
Utmärkt tyckte jag...tills jag såg alla kartonger som fortfarande ligger runtomkring oss. Så jag kavla upp ärmarna och byggde upp Expedit bokhyllan själv på 50min....står tom på bruksanvisningen att man ska vara två! Men jag e ju världsbäst ;) E fick hjälpa mig lyfta upp den sen när vi kom hem seeeen somnade jag så fort jag la huvudet på kudden. Så jag klarade av en heldag, somnade inte en endaste gång under matchens gång, fixade bokhyllan och sen somnade jag :) *stolt*

Nu har jag sovit mina 8 timmar, men är fortfarande trött. Idag blir det en tidig kväll men 12h sömn istället :)

2 kommentarer:

  1. Jag säger ju det - du är världens bästa flickvän!
    smart, rolig, snygg som få, bra i köket OCH händig! Vad mer kan man begära? ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha, vad schysst att du tycker det iaf :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!