Sidor

måndag 7 september 2009

Dagens!

Idag gjorde jag mig fin tycker jag :) Fick användning av mina strumpbyxor, dumt var det att jag inte satt på mig en jacka över...

Dagens

Bälte & Cardigan- Gina T, klänning (rea) och strumpbyxor- cubus

Så idag bestämdes det att vi kommer ha middagsgäster över på onsdag, mycket trevligt! Sen kommer några över för att kika på matchen- hoppas jag inte blir lika hes denna gång :) Sen ska det jobbas i 180...för att sen pausa fredagen för en massa mys med E. På lördag ska jag fixa och trixa hemma för en liten drink förfest hos moi, då ska jag ta en masse bilder! :)

Ja så ser det ut för veckan, hur ser den ut för er?

3 kommentarer:

  1. Söt outfit, men är strumpbyxorna genomskinliga fram till och svarta baktill?!?!?!?

    SvaraRadera
  2. hehehe, ja precis så är det :)Lite Jekyll/Hyde över dem, fast dem är iförsig lite svarta framtill oxå, så bruna ben har jag inte :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också köpa såna!! Cubus var det va? ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!